Åter på jobb

Jaha då sitter man vid datorn igen på jobb. Har precis loggat in och har nio timmar framför mig innan jag kan gå hem. =(
Men men det brukar gå ganska fort... Vi har nog alltid något vi kan pyssla med. Vivan kom oxå nu so vi ska ta och plocka fram lite frukost. Åt inget hemma så jag börjar bli lite hungrig nu.
Vad händer annars idag då... Jo jobbar till kl 18.00 och sen bara hem direkt så jag hinner träffa min lilla bebis innan han ska gå och lägga sig. Ikväll är det ju dax för final i Idol och jag tror ju att Kevin vinner... (elller hoppas)!
Nä nu ska jag ta och gå och sortera lite på kontoret.... Jag och Vivan är i storstädartagen. Bäst att passa på när man är det för det är ju inte så ofta.

Återkommer senare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0