Lördag!

Jaha då var det lördag igen och man sitter på jobb. För en vecka sen låg jag och sov som bäst. Vi hade ju julfest med mitt jobb. HERREGUD vad kul det var. Det var helt klart den bästa julfesten jag varit på. Där var ett så bra tryck på alla och de flesta var kvar tills det slutade. Sen gick vi vidare till Helsing och Harrys. Helsing är ju ett nytt ställe som öppnat här i Helsingborg, men jag vet inte om jag tyckte att det var något speciellt. Det är ju jättefint och stort, men där är ju inte plats för att dansa. (inte vad jag såg iaf) Och om man känner mig så vet man att jag vill dansa. Så vi drog vidare till Harrys där vi träffade några andra från jobb. Vet inte exakt hur länge vi var där, men där fick man ju rocka. Gick väl vid tre snåret... men inte hem... haha Nej då var det ju dax för efterfest på Scandic Horisont på Berga. Vi sätter oss i en taxi dit och när vi kommer fram är baren stängd och killen i receptionen fick inte servera oss vars en öl som vi kunde ta med oss upp. Så du kommer ett geni på att vi kan ju kolla om de har öl på Preem (alldales intill) och visst hade dem det.
Vilken efterfest mellanöl och ostbågar.. haha... men så kul vi hade. Sen kom syrran och hämtade mig. Vid 05.30-tiden.
Kan inte fatta att tiden går så fort, men så är det väl när man har kul.
Nä vad händer annars idag??? Inte mycket. Jobbar till 15.00 sen kommer Roger med Wilmer hit för han ska jobba. Så vi löser bara av varandra. Jag tar Wilmer och kör hem. Imorgon är det nog dax för julbak. Så vi får nog köra inom och handla allt vi behöver.
Nä nu kommer det en kund...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0