Vad var det jag sa...

Herregud vad Kevin är bra. Vilket han bevisade igår. Visst Alice var oxå bra, men inte alls i hans klass. Han är ju verkligen en riktig artist och jag tror säkert att han kommer att slå igenom stort och då inte bara i Sverige. Tycker att det är SÅ dåligt av alla andra Idol-deltagare att hoppa på Kevin nu när han vunnit. Och mena att han har haft det lättare under hela tävlungen och att han inte tävlat på samma villkor som de andra. Men jag menar bara för att Kevin varit med i melodifestivalen på Malta betyder ju inte det att vi Svenska röstar på honom för det. Alice har ju varit med i svenska Super Trouper där vi svenskar har kunnat titta på henne innan. Jag förstår inte skillnaden. Men skit samma......
KEVIN VANN JU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0